Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
+36 1 998 8077

Kenko makró közgyűrűsor 12/20/36mm dg - canon

Ár:
39.990 Ft
Cikkszám: KEN090000
Elérhetőség: Rendelhető
Szállítási díj: Ingyenes

Használhatók egyenként vagy közösen

3 darabos automatikus közgyűrű sor Canon EF/EF-S objektívekhez.

Menny.:db

Leírás

A makró közgyûrûk lehetõvé teszik, hogy a csatlakoztatott objektív közelebb fókuszáljon, mint az alapértelmezett közelpont, ezáltal a fotó tárgya nagyobb lesz a rögzített képen. A Kenko makró közgyûrûk lencsetagot nem tartalmaznak, a gépváz és az objektív közé kell helyezni õket. Ezáltal az objektív lencse távolabb kerül a film vagy a CCD síkjától. Minél nagyobb az adapter hossza, annál nagyobb lesz az objektív nagyítása. 

A Kenko DG makró közgyûrû szett 3 különbözõ méretû adaptert tartalmaz, melyek használhatóak külön-külön, vagy akár kombinálva is, attól függõen, hogy mekkora nagyítást szeretnénk elérni. 

Fontos tudnivalók a makró közgyûrûk használata során: 

 

  • Makró közgyûrû használata során az élesség nem állítható végtelenre. A fókusztávolság nagyon kicsire csökken.
  • A fényerõ nagymértékben csökken, az összes gyûrû egyidejû használata során akár 3 blendényi is lehet a fényveszteség. Ez a veszteség nagyban befolyásolja az objektív AF képességét, javasolt a manuális fókusz használata.
  • A Canon EF-S lencsék nem helyezhetõek fel a makró közgyûrûkre.
  • A Nikon D lencsék információ nem továbbítódnak a gépváznak a közgyûrûk használata során.
  • A Nikon AF-S objektívek autófókusza nem kompatibilis a közgyûrûkkel, így csak a manuális fókusz használható velük.